2012年6月23日 星期六

嘔血唔戀三主角

睇雜誌, 竟然影呀華月E, 50幾啦, 無化粧, 仲要腋下離奇有摺痕, 乜佢隆過咩!! 好記得當年佢話我偶像係膠波怪獸架.
出寫真, 出唱片, 出埋真軍, 只係佢叫做有知名度, 先吸引人睇下點真軍法, 但戲院上畫係刪剪版, 無野好睇, 唔怪得麻甩佬噓到七彩, 不過套戲都令華月E大賺, 仲記得佢上無記既大平反, 平反唔到, 要浸落水度, 哈....

男主角一, 人稱蘇B, 呀叔一位, 肥肥地, 男主角二, 陳偉狄, 唔好諗住佢似潘震偉, 林偉, 劉的之..., 女主角, 各花入各眼. 影像由所謂國際版, 即死仔版CUT出黎.

男, 女主角是也.



借檢查身體為名, 實則比中門大開既華月E大家睇. 



搵左條女返黎, 親身使用各招式, 叫華月E係度筆記, 咁既劇情...好得囉, 好得呀....



蘇B都有拍地下死仔, 濕濕碎啦, 不過無用膠雨衣喎.



跟住搵埋華月E, 輪住上.


華月幾Q, 當時已係潮童, 識奧咀.



第二位男主角出場, 似家姐細佬飛髮舖.



我幾靚, 當年已識CHOK.



細路, 唔使怕醜, 有片酬比, 有得比你乜, 去邊樹搵可以拍咁既戲, 隻手隊入黎啦.


跟住比我放返入口, 正. 我眉絲細眼, 拍戲唔會偷懶.



華月E真係明益我架, 眼有淚光.



細路, 比得片酬你, 我梗唔蝕, 乾硬呀你.

 


嘩....係咪戲假黎真架, 借拍戲為名, 攞黎自己嘆.

 


做完又做, 交足功課呀細路,  呀E都唔差架.



食得唔好SIDE, 一野咬落佢, 幾狼胎, 過足口引.


呢場要鍚我條腿, 要有專業精神.



盡力出力呀, 呀E唔會話你博大霧.



岩啦岩啦, 出....盡....精...力呀, 拍出黎先好睇.


話咁快...又轉去另一場, 繼續....唔好比佢停.

 


比D新姿勢黎睇下.


侯生仔, 真係旺盛, 仲未比我吸乾.



最後一場埋尾, 要令成套戲有串連性, 最後一擊.

 


比左錢唔好SIDE, 拍左先, 唔要就算, 不過最後呢幕都要返.




我真係好ENJOY架, 侯生仔, 好補.


死都要做風流鬼, 做鬼都要風流, 最後, 男女主角雙雙跳崖, 真係搵黎做.


沒有留言:

張貼留言